Bezoekers Repair Café Schoorl/Groet – 1e halfjaar 2018
Aantal bezoekers
(periode januari – juni)
Totaal
10 Jan.
24 Jan.
14 feb.
28 feb.
14 maart
28 maart
11 april
25 april
9 mei
23 mei
13 juni
27 juni
Leeftijd bezoekers
%
61+
%
41-60
%
21-40
%
0-20
Reparaties geslaagd/niet geslaagd:
%
Geslaagd: 53
%
Niet Geslaagd*: 24
* Bij niet geslaagde reparaties gaat het of om te oude apparaten, te technische apparaten of apparaten die een te lastige elektronica hebben.
%
Gedeeltelijk Geslaagd**: 13
** Gedeeltelijk geslaagd wil vaak zeggen dat het apparaat voorlopig bekeken en (gedeeltelijk) gerepareerd is. Vaak komt men een 2e keer terug voor verdere reparatie, al dan niet met gekochte onderdelen.
%
Advies***: 4
*** Advies betekent b.v. apparaat ontkalken of nakijken of aansluitingen thuis wel kloppen. Ook wordt advies gegeven over computers (hoe met bepaalde programma’s om te gaan).
Het aantal reparaties valt soms hoger uit dan het aantal bezoekers omdat men regelmatig met meerdere apparaten ter reparatie komt.